Effektiv dag

Igår hände en tråkig sak. Jag kom ut från gymmet och där stog polisen vid min bil. Jag hade tydligen snuddat bilen bredvid mig när jag hade parkerat.. Jag varken känd eller hörde någonting så det blev en liten chock. 
Jag blev såklart rädd och upprörd (vad skulle Värdföräldrarna säga?) men polisen var verkligen jättesnäll och lugnade ner mig och sa att det inte var någon fara. Mina värdföräldrar hurrade väl inte direkt men dom var absolut inte arga, dom var väldigt förstående. Försäkringen skulle täcka det mesta så det var tur. 

Dagen idag har varit väldigt effektiv och jag har hunnit med massor! Barnen var änglar imorse och när jag skickat dom till skolan städade jag köket. Plockade undan, torkade golv och bänkar och fixade disken. Sen blev det en sista lunch med Marlies och ett par andra tjejer. När jag kom hem vek jag precis all tvätt (egentligen behöver man inte göra föräldrarnas tvätt men jag brukar göra det ibland ändå, för att vara snäll), bäddade rent i sängar, kört ungar till kompisar, tankat bilen och plockade undan i rummen. Känner mig mycket nöjd! 

Nu ska jag kolla paradise hotel och bara ta det lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0