Everything that drowns me makes me wanna fly

Idag är det redan torsdag, det går så himla fort! Jag mötte upp Becca på balettskolan där hennes lilla tjej som hon tar hand om skulle ha en lektion. När vi vinkat av henne gick vi och åt frukost och snackade lite skit. Himla trevligt! 
När vi hämtade upp A igen så ville hon att jag skulle följa med och åka skridskor med dom. Hon ville åka i med mig i min bil dit, så himla söt tjej! Men tyvärr kunde jag inte det då det var en bit härifrån, och eftersom att båda mina värdföräldrar jobbade borta idag så vill dom att jag håller mig i området ifall skolan skulle ringa. Helt förståeligt! 
Istället åkte jag och köpte nytt schampo som jag tänkte testa. TRESemmé som jag använt i flera år funkar tydligen inte på mitt hår här. Det känns smutsigt så fort och gör mitt hår torrt. Det torra beror också väldigt mycket på allt jäkla klor som är i vattnet här. Det har tagit ett tag men nu känner jag inte av klorsmaken i dricksvattnet. 
Jag skulle behöva klippa mig också för det har jag inte gjort på fyra månader. Men då är ju frågan vart man ska klippa sig? Jag har då ingen aning och min värdmammans frisör är svindyr. Får klura lite på den. 

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen ska jag slå huvudet på kudden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0