Osäker

Jag vet inte om det är lite hemlängtan som tränger sig på. Jag är osäker på om det är hemlängtan, saknad eller bara längtan. 
Just nu längtar jag efter allt som har med Sverige att göra. Jag längtar efter att kunna åka till ett litet köpcenter som Tunagatan Park. Jag längtar efter utekvällarna och förfesterna hos Emelie med tjejerna. Jag längtar efter att få tränga mig på hos Elisabeth. Jag längtar efter att kunna prata med Vera efter jobbet innan jag åker hem. Jag längtar efter att få se mammas och Marcus ansikten på flygplatsen när dom kommer (bara tanken får ögonen att tåras). Jag längtar efter att kunna säga till alla som inte trodde att jag skulle klara det, att jag faktiskt gjorde det. För jag tänker inte ge upp, jag vägrar att ge upp. 
Nu låter det som att jag är redo för att ge upp här, men det är jag absolut inte! Saknar bara lite extra mycket idag än vad jag gjort innan. 

Jag får se vad kvällen har att erbjuda. Antingen blir det en lugn hemmakväll eller så åker jag över till Becca, det visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0