Fy skäms på mig

Precis som rubirken säger, fy skäms på mig. Jag har inte skrivit på säkert över en månad. Det var ju tänkt att jag skulle skriva om när mamma och Marcus var här, men sen blev det uppskjutet. Sen har det bara blivit mer och mer att skriva om att jag känt att jag inte orkar. Men nu tänkte jag ta tag i detta iallafall.
 
När jag mötte mamma och Marcus på flygplatsen så började jag grina på en gång när jag såg dom. Jag kramade om mamma och det kändes som att jag aldrig ville släppa taget. Det konstiga var att det kändes som att man aldrig varit ifrån dom. Det kändes som att vi bara hade varit borta ifrån varandra i några dagar. 
Vi åkte till Washington DC direkt från flygplatsen och det var en häftig upplevelse att få se Vita Huset på riktigt. Vi åkte hem till mig, åkte till outlet, gick ut och åt och bara var. Vi ville inte flänga runt så mycket utan bara njuta av tiden vi hade tillsammans. Marcus gick loss på outleten i New York och shoppade upp nästan alla sina pengar. Själv köpte jag mig en Michael Kors klocka. 
Jag lånade Beccas bil och skjutsade dom till flygplatsen i New Jersey och att säga hejdå, IGEN, var nog det svåraste jag gått igenom under detta året. Det var värre än att säga hejdå till mormor och mamma på Arlanda när jag skulle lämna dom i ett år. Nu visste jag ju att jag skulle komma tillbaka om 3 månader men likt förbannat var det svårt ändå. Det kändes nästan som på film när man stog där på flygplatsen och kramade om varandra och jag stog och grät när jag såg dom gå igenom kontrollerna. 
 
Väl när jag kom hem så kände jag mig bara helt tom. Min värdfamilj var på semester så jag var själv hemma i en vecka efter att mamma och Marcus åkt. Jag hängde med Anna i stort sett varje dag. Vet inte vad jag skulle göra utan henne och Becca. 
Vi firade 4th of July hemma i mitt vardagsrum. Jag, Anna och Jenny. Det spöregnade ute och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra. Så vi drack lite vin och dansade till gamala schalgerklassiker. Eftersom att det regnade så blev det inga fyrverkerier heller, utan det tittade vi på dagen efter.
 
I lördags var jag på river floating. Det var sjukt kul! Det var en två timmars lång färd i en gummiring ner för en river (kan inte komma på vad det heter på svenska). Det var ett antal forsar och det var så häfitgt! Det ska vi definitivt göra igen.
 
Jag har fått mina flygbiljetter hem också! När är hemligt. Det är bara mamma som vet där hemma. Nu har det dock blivit så att jag inte ska till Kalifornien, då min resepartner har bestämt sig för att förlänga sitt år. Men jag har redan varit där så jag känner ingen jättestor förlust över det, även om det hade varit kul att åka dit. Men Hawaii blir iallafall av!
 
 
Här kommer lite bilder i huller om buller. Nu lovar jag att det inte ska ta så lång tid tills jag skriver nästa gång!
 
k
 















 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0