Minigolf

Idag tog jag med mig J och hans kompis och körde minigolf. Jag vann, såklart. Eftersom att det blir rätt långa dagar nu när barnen är lediga från skolan så är det kul att hitta på något som får timmarna att få lite.

När jag slutar ikväll, om sisodär 1,5 timme ska jag nog åka till marshalls för att köpa en parfym. Jag har velat köpa den många gånger men snålat och tänkt att jag måste spara pengar inför resemånaden. Men nu när Kalifornien inte blir av har jag helt enkelt en massa extra pengar att spendera. För det tänker jag göra, spendera. Jag tänker inte snåla och sen komma hem till Sverige och tänka "varför köpte jag inte det där som är så mycket billigare i USA än Sverige". Hoppas bara att den finns kvar nu. 
Efter det ska nog Anna och jag ta ett kvällsdopp i Lake Mohegan. 2 månader in på sommaren hittade jag och Anna äntligen en sjö man kan bada i, som dessutom bara ligger 10 minuter från mitt hus. Jag har aldrig gillat havet. Saltvatten är inte min grej och jag får lite panik när man ligger på stranden och det finns absolut ingen tillgång till skugga. 

En bild från några kvällar sedan vid Lake Mohegan 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0