Happy birthday

Min helg har varit helt fantastisk! Jag ska berätta om helgen i Kanada imorgon, för just nu är jag så himla trött (9 h bussresa i obekvämt säte är inte kul). 
Jag ska dock berätta om middagen ikväll. Jag blev upphämtad av Becca och åkte hem till mig så att jag kunde lämna av mitt bagage och byta om. Anna kom och sen åkte vi till Rio Bravo. Becca viskade till mig "det hade varit kul att säga att det är Annas födelsedag". Så jag gick in på "toa" och berättade för en tjej i personalen att det var Annas födelsedag. Efter ett tag kom alla i personalen ut och satte en sombrero på Annas huvud och sjöng happy birthday. Annas ansiktsuttryck var oslagbart och jag och Becca skrattade så vi fick ont i magen! Sa jag föresten att Annas födelsedag är i januari?

Nu ska jag kolla på ett nytt avsnitt av orange is the new black innan jag däckar 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0