Jenning's beach

Idag var det planerat att jag skulle möta upp Rebecka i New York för att boka och betala allt till våran resemånad. Men hennes buss blev inställd och nästa buss gick rätt sent, så vi får försöka göra det nästa helg när vi är i Niagara fallen. 

Istället åkte jag och Anna till stranden och solade i nån timme. Jag blir aldrig brun, utan bränner mig rätt så lätt, så jag körde på med solkräm med spf 70. Kan ju inte säga att jag direkt fick någon färg, men jag blev ju inte röd iallafall!
När vi solat klart åkte vi hem till mig där det var grillfest. Barnen badade i poolen (fortfarande lite för kallt för mig att bada) och jag och Anna satt och kollade på och drack mojito. 





Igår vaknade jag upp hos Anna efter att vi var ute i fredags. Jag blev medbjuden till en klassåterträff på Yale university av Annas värdföräldrar så jag hängde med dit innan jag började jobba på kvällen. Vi gick runt och kollade in området och det var verkligen så fint! Maffiga byggnader och fint område. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0