Midsommar

Lyckan var total när Mariell kom i fredags! Hon var som vanligt lite blyg i början (har ju inte sett varandra på ett år) men det gick snabbt över. Vi badade, åkte till leksaksaffären och sen åkte vi till ett hus där det var fullt med studsmattor. På natten till lördagen vaknade jag säkert fem gånger av att Mariell tittade på mig och sa "hallå"!

På lördagen jobbade jag fram till klockan 1. Sen fixade jag mig, tog på Mariell hennes finklänning och sen åkte vi till New York för att fira midsommar i battery park. Det var sjukt mycket folk. Vi satt på en filt i gräset och åt frukt och kex. Sen gick vi och köpte svenska köttbullar med sås och färsk potatis, så gott! På tågresan hem var Mariell trött så hon somnade i mitt knä. När det var dags att gå av ville jag inte väcka henne så jag bar henne. Hon är ju inte direkt tung, men eftersom att vi hade bilen på andra sidan av tågstationen så fick jag bära henne upp för en sjuhelvetes lång trappa, och det var tungt! 

Idag åkte vi in till New York där jag lämnade Mariell till hennes mamma och jag drog vidare till Rebecka i New Jersey. För imorgon kommer mamma och Marcus!!!! Det är helt sjukt. Jag är lyckligt lottad som har fått spendera tre underbara dagar med Mariell, och som gräddet på moset kommer dom också! 
Hoppas att jag kommer kunna sova några timmar inatt iallafall..

Här kommer bilder från de senaste dagarna. 









Här står hon framför statue of liberty














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0