Poolhäng

Idag har jag hängt vid poolen i stort sett hela dagen. Becca och Anna kom vid 12  och då snackade vi lite skit och solade. Anna åkte hem efter en liten stund och jag och Becca grillade till lunch. Min värdpappa tog med sig jobbet ut till poolen och vi alla tre åt lunch och hängde resten av dagen. Den äldsta kom hem från skolan (den lilla hade play date) och vi hängde ännu mer vid poolen. Jag och Becca förberedde hamburgare som vi skulle grilla innan vi åkte och hämtade min värdmamma från tåget. 
Efter middagen följde jag med Becca hem och drack lite vin. 

Jag kan inte fatta att det bara är 19 dagar kvar tills mamma och Marcus kommer. Jag ser skyltar om olika evenemang som det står 21:a juni på och allt jag tänker på då är att dom kommer dagen efter det datumet. Det känns så sjukt overkligt. Jag kommer vara den lyckligaste tjejen på jorden när jag mötet upp dom på flygplatsen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0