Snart

Idag har dagen rullat på bra. Städade mitt rum igår och tvättade sängkläder och bäddade rent idag. Vet ni varför? För imorgon kommer världens finaste lillasyster hit! Nu är det inte längre "om en månad" utan nu är det IMORGON. Jag är så himla glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och på söndag kommer mamma och Marcus. Glädjetårarna bara sprutar! 

Nu på kvällen följde jag med Anna till stranden, hon ville bada den galningen. Jag doppade bara fötterna och det räckte för mig, det var iskallt i vattnet. Annars idag har jag mest gjort ärenden och hängt vid poolen med pojkarna och Becca. Idag var barnens sista dag i skolan så nu kommer jag jobba mycket mer dom kommande veckorna. 

Nu ska jag sova så att det blir morgon så fort det bara går!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0