Call me a master chef

Jag har glömt att berätta att igår var det jag som stog för middagen. Jag gjorde potatisgratäng, bbq-kyckling och beasås. Om det var gott? JA! Och det var omtyckt av alla, till och med lillkillen som annars är ganska kräsen. 
Johanna kom över och åt middag med oss och sen åkte hon och jag till trumbull för att kolla på bio. Vi såg Non Stop och den var helt okej! Inte den bästa film jag sett men absolut värd att se. 

Idag har jag inte gjort alls mycket mer än att tvätta, städa och sortera lite kläder åt lillkillen. Eller jo, jag mötte upp Johanna på starbucks och sen åkte jag till Hertz för att höra hur gammal man måste vara för att hyra bil. Jag får hyra bil då man måste vara minst 20 för att få hyra, men det var dyrare för dom under 25. Jag får se hur jag gör med den saken!

Nu blir det lite tv-tittande och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0