De senaste dagarna

Dom här två senaste dagarna har varit himla bra!
Igår träffade jag Johanna på starbucks där vi satt och snackade lite skit ett tag. Sedan följde hon med mig hem när jag började jobba. Vi spelade basket med grabbarna från att dom klev av bussen tills det var dags att hämta min värdmamma vid tågstationen. Johanna följde efter oss dit och jag hoppade sedan över till hennes bil. Vi åkte till Centro och åt middag. 

Idag har jag och Johanna varit på köpcentrum och ett outlet. Jag köpte ett par Converse som jag ska skicka till min lillasyster som fyller år i April. Jag köpte även ett par solglasögon i pilotmodell från Steve Madden. Sen åkte vi hem till mig ett tag och dödade lite tid innan hon skulle åka hem och jobba. 
Nu på kvällen har jag varit med Sofia och Mathilda på en mexikansk resturang. Maten var helt okej men det var så himla mycket folk så man kunde inte prata med varandra om man inte skrek. 
Det som har gjort mig så glad dessa två dagar är vädret! Även fast det fortfarande är rätt kallt så har solen varit framme. Det gillas!

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag (äntligen) möta upp Rebecka i New York!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0