Ett steg fram, två steg bak

Dom senaste två dagarna har inte varit bra alls. I onsdags hade jag feber hela dagen och hade även lite feber igår. Idag mår jag lite bättre men är nu genomförkyld istället. 
Jag känner ändå att jag måste ut. Så idag ska jag och Johanna åka till Costco. En affär där det finns allt! Allt i storpack till billiga priser. Känns lite som Ullared typ. 

Ikväll ska jag stå för middagen här hemma. Det blir hasselbackspotatis, kyckling och beasås! Johanna gästar oss också till middagen, mysigt!
Imorgon ska vi förhoppningsvis hämta den där förbaskade bilen också.. Hade ju varit bra eftersom att jag ska till stamford och ha lektion på söndag..

Nu ska jag sova en timme och sen hoppas jag på att Johanna hör av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0