Namnsdag

Idag har jag namnsdag, på självaste våffeldagen och allt! Grattis till mig och alla andra som heter Marie. 

Jag kom precis hem efter att ha varit på bio med Johanna. Vi såg The Divergent och den var himla bra! Jag gillar den typen av film, liiiiite lik Hunger Games. Jag vet inte när den kommer till Sverige, men när den gör det, se den!
Annars idag har jag hängt med Becca på min fritid. Hon hjälpte mig med läxan jag har tills på söndag då jag ska på min första lektion inför Niagara fallen. Vi åt lunch och sen åkte vi hem till henne när jag somnade i en timme. Jag har nämligen blivit sjuk IGEN, och var så himla trött så att jag somnade. Jag har aldrig varit så mycket sjuk som jag har varit här. Detta är säkert femte gången jag är sjuk, tröttsamt! 

Nu ska jag titta på paradise hotel och sen sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0