Sol!

Och så var det ju det här med bloggningen.. Jag har faktiskt haft fullt upp dom senaste dagarna och när jag kommit hem om kvällarna är så jag trött så jag inte orkat blogga. 

Igår åkte jag till gymmet med Johanna direkt efter att barnen åkt till skolan. Vi körde ett pass som var svinjobbigt! 
Efter det hängde vi tills det var dags att börja jobba igen. 
Grabbarna kom hem och satte näsorna framför deras kindle och jag plockade undan disk, bäddade sängar och vek lite tvätt tills det var dags att hämta värdmamman. När vi stog vid tågstationen så fick jag sms om att tågen hade stannat så hon skulle ta en taxi hem. Så det var bara att åka hem igen. Vi hann vara hemna i ca 5 min innan hon klev in genom dörren. 
Vi tog ett glas vin och bara satt och pratade, åt kinamat och tittade på american idol. Mysig kväll! 

De senaste dagarna har Johanna hängt här rätt mycket och det har varit riktigt kul! I förrgår spelade vi basket med grabbarna i 2 timmar och sen tog vi ut stolar och satt och njöt i solen. Det har varit så himla varmt!
Idag har det dock varit kallt och enligt min väderapp skulle det ha snöat rätt så mycket idag. Så det första jag gjorde imorse var att gå in på skolans hemsida för att se om skolan var inställd. Men nehedå! Det har inte snöat alls idag. 

Just ja! Jag har en superbra nyhet (för mig). På lördag ska vi hämta en till bil! Det innebär att jag kommer ha tillgång till bil precis när jag vill i stort sett! Och jag behöver inte ta tåget in till Stamford de gångerna jag ska till skolan inför Niagara fallen. Sån otrolig lättnad! 

Bild från när satt ute i solen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0