YMCA

Idag har jag tagit det lugnt under min lediga stund. Somnade om ett tag efter att barnen åkt till skolan. Tog en lång dusch och sen åkte jag till cvs för att köpa lite nödvändigheter, nagellack och smink. Gick sedan över till Marshall's  som ligger bredvid och tittade lite. Hittade en tjocktröja till min lillebror som jag tyckte var fin. Han har fått för sig att endast använda kläder från Puma, så då köper jag det ifall jag ser något. 

När barnen kom hem skulle vi åka till YMCA för att spela basket. Vi skulle hämta upp J's kompis på vägen och när vi kom fram till gymmet och hade signat in och allt så säger dom att vi inte får gå in där förrän klockan 18. Så vi åkte tillbaka till J's kompis hus, och där ville dom stanna och leka. Så nu sitter jag på starbucks och väntar på att hämta upp min värdmamma från tåget. 
Just ja! J's kompis mamma frågade om jag kunde sitta barnvakt till deras yngsta pojke imorgon i ett par timmar då hon skulle åka med den äldsta på skolresa. Och visst kan jag det! Det är världens sötaste liten 4 åring, och så är det alltid bra med lite extra pengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0