You better move, you better dance

Gårdagen var så. himla. bra. 
Jag hämtade upp Rebecka runt 17 tiden och åkte till stranden för det var så fint väder. Vi hängde där en stund innan vi åkte hem till mig för att göra oss i ordning. När vi tyckte att vi var festfina nog så åkte vi till min favvo resturang, Rainbow Thai, och åt middag. 
Vi förade lite hos Becca innan vi åkte till Stamford. Där dansade vi oss svettiga tills stängningsdags och vi drog då vidare till White Plains, New York. 
Jag älskar White Plains, har alltid så kul där! Och gårdagen var inget undantag. Det var nog en av de bästa utekvällarna jag haft här. Och det var så sjukt kul att Rebecka var med. Så mycket som jag skrattade igår har jag inte gjort på länge!

Idag vaknade vi upp förvånansvärt pigga och vi hann äga frukost innan jag skjutsade Rebecka till tåget. Resten av dagen har bestått av att bara ta det lugnt. 

Jag måste säga att det är sjukt skönt att Rebecka bor så pass nära mig när vi kommer hem (Norrköping). Att kunna träffas även där hemma och prata och minnas tillbaka på det vi varit med om. För det finns INGEN som kan förstå hur den här upplevelsen är (om man inte varit au pair själv förstås). Det spelar nog ingen roll om hur mycket man berättar för dom där hemma om vad man varit med om, dom kommer aldrig kunna förstå 100 % hur det är. Så därför är jag väldigt glad över att Rebecka och jag kommer att kunna hålla kontakten och ses regelbundet även där hemma. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0