8 månader

Idag har jag bott i USA i 8 månader, det är helt sjukt. Nästa månad är mamma här och om 4 månader sitter jag på ett plan till Hawaii för att spendera mina sista två veckors semester innan jag åker hem till Sverige. Helt galet! 

Dagen hittills har jag spenderat med att jobba, och kommer fortsätta göra det tills sen kväll. Mina värdföräldrar och och äldsta killen är på bar mitzva och jag är hemma med den yngsta och morföräldrarna som kom i torsdags. Jag hade en liten rast på en timme och då passade jag på att nätshoppa lite. Jag har länge behövt en eyeliner från H&M, då min tagit slut, men har inte hittat den på en enda affär jag varit inne på. Inte ens den i New York city där dom borde ha det mesta. Men på nätet fanns den! Har provat många dyra eyeliners men det är bara den från H&M som funkar bra på mig. Det blev lite annat också när jag ändå var i farten!

Ikväll ska jag, D och mormorn gå på bio. Vi ska se Rio 2 och den verkar faktiskt bra!








Denna krans har jag tyckt varit fin länge men aldrig köpt den, men nu när midsommar närmar sig så tänkte jag att det var dags att slå till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0