A little piece of home

Jag vet att jag lovade ett inlägg om om Six Flags, men det får bli imorgon. Jag kom hem för en liten stund sen efter att ha varit på stranden med Anna. Det var väl inte jättefint väder men det struntande vi i. 

Igår när jag handlade lite åt familjen så köpte jag tvättmedel, och testade då något annat än vad vi brukar ha. Jag tvättade lite av mina kläder idag och satte precis på mig en tröja som jag tvättade. Det luktar EXAKT som pappas tvättmedel som han använde när han bodde i sin gamla lägenhet, det luktade alltid så i badrummet där han hade tvättmaskinen. Det luktar så himla gott och när jag blundar och luktar på tröjan så känns det nästan som att jag är hemma. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0