Michael Kors

Nu har jag varit så där dålig på att blogga igen. Förutom depp-inlägget igår då jag hade druckit några glas vin..
Förra helgen var jag iallafall på Woodbury Common outlet och jag köpte äntligen en Michael Kors väska. Eftersom att det var memorial day weekend så var det rea på allt! Så jag fick den för ca 1100 svenska kr. Helt klart nöjd! Köpte lite kläder och flipflops också. Efter shoppingen gick jag, Hanna, Anna, Anais och hennes två franska kompisar ut. Det var hur kul som helst!

I måndags, på memorial day åkte jag och Anna in till nyc där vi mötte upp en svensk tjej som heter Jenny. Jennys tåg kom lite senare än mitt och Annas så vi gick till H&M för att döda lite tid. Det skulle vi nog inte ha gjort.. Kom ut med 3 klänningar, 1 par skor, 1 kofta och lite annat krimskrams. När vi gick ut därifrån var det som att gå in i en vägg. Det var så himla varmt! Vi skulle ha gått till Brooklyn Bridge men det var för varmt så vi åkte hem igen.
Becca hämtade upp mig och Anna och vi åt middag på en mexikansk resturang. Vi satt på uteserveringen och det var SÅ mysigt!

Idag när killarna kommer hem från skolan så ska vi åka på en basketbollmatch som är på deras skola, det ska bli kul!

Just ja, poolen öppnades i förrgår och på lördag är den redo att simmas i!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0