Overkligt

Denna vecka har jag varit duktig och gått till gymmet 3 gånger. Anna är min träningskompis och det är väldigt trevligt. För övrigt hänger jag och Anna med varandra nästan varje dag, vilket är väldigt kul! 

Idag är det ju 1:a Maj vilket innebär att jag kan säga "nästa månad kommer mamma och Marcus". Det är så sjukt overkligt! Har jag riktigt tur kommer Mariell på besök också. Jag har nog inte riktigt insett att dom faktiskt snart kommer. Efter 9 långa månader så kommer jag äntligen få krama om dom igen. 
För övrigt har jag tänkt på min hemresa. Denna månad kommer jag få mail om att boka flygbiljetter hem. 4 månader kvar. Det är svårt att fatta det. Jag kommer sitta och grina hela vägen hem på flyget. Dels för att jag kommer vara så glad över att komma  igen och träffa alla människor jag saknat och dels för att jag kommer vara så himla lycklig över att jag faktiskt har klarat ett helt år. Nu låter det ju som att jag har det hemskt här borta, men så är verkligen inte fallet! Men hemma är ju alltid hemma, och det jag lärt mig mest om mig själv är att jag trivs hemma. Förut har jag alltid längtat bort till något större och mer spännande, men jag har lärt mig att det är i min lilla håla i Sverige som jag vill bo. Jag säger inte att jag aldrig kommer flytta någon gång i framtiden, men just nu är jag nöjd med lilla Julita. 

Nu ska jag titta på finalen av top model!


Det regnade lite igår. Spöregn i sisodär 30 timmar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0